Sabtu, 19 September 2020

Di Mana Kita Boleh Guna Kad Touch And Go

Malah sekarang ni amat mudah buat macam tu. Hanya perlu pautkan kad touch n go ke touch n go ewallet untuk aktifkan ciri paydirect dan bayar tol anda boleh juga beli tag rfid terus dari app kami.


Cara Daftar Rfid Online Dan Pasang Tag Percuma

Touch n go ewallet merupakan dompet elektronik yang menjadikan pelbagai urusan anda menjadi semakin mudah.

Di mana kita boleh guna kad touch and go. Dengan klik menu tng card anda boleh menambah kad. Langkah memberhentikan perkhidmatan tambah nilai kad touch n go di lorong tol sudah lama dilaksanakan oleh plus sebelum perintah kawalan pergerakan pkp bermula lagi. Bila dah reload automatik anda boleh guna eWallet ni untuk DirectPay bayar toll di mana-mana toll highways yang terpilih.

Jangan lupa untuk terus mengikuti laman Facebook kami. Anda boleh dapatkan kad TnG di pusat Touch n Go Touch n Go SPOT di stesen minyak terpilih stesen PETRONAS terpilih dan juga kaunter jualan di lebuh raya. Touch n go ewallet merupakan dompet elektronik yang menjadikan pelbagai urusan anda menjadi semakin mudah.

Pergi ke lama web touch n go. Isi maklumat peribadi anda dan daftar. Anda boleh mendapatkan kad Touch n Go di hab-hab Touch n Go Touch n Go Spot pusat khidmat pelanggan lebuhraya-lebuhraya terpilih KK Super Mart dan banyak lagi.

Macam mana pula hendak lihat kembali transaksi pembayaran tol. Cara guna kad touch n go di tol melalui kad pengenalan. Anda boleh mengubahsuai grafik kad ini dengan gambar anda atau gambar lain.

Nasib baik la teringat yang MyKad pun dah boleh digunakan sebagai kad Touch n Go. Cara guna touch n go e wallet. Sebab itulah di mana mana pasaraya sekarang kita sudah boleh bayar tiket parking kereta dengan menggunakan kad touch n go sahaja.

Macam mana nak jadikan MyKad sebagai Touch n Go Caranya mudah sangat. Hikari tak berapa ingat tapi rasanya Hikari cuma tambah nilai topup Touch n Go untuk kad tu melalui mesin ATM. Cara guna Touch n Go eWallet.

Anda boleh mengubahsuai grafik kad ini dengan gambar anda atau gambar lain. Lepas ni takyah panik dah kalau touch n go korang cukup baki ke tak. Boleh tengok list Highway di bawah yang.

Persoalan yang berlegar-legar di kalangan rakyat marhaen kenapa kita masih tak boleh topup atau reload kad Touch n Go secara terus dari e-wallet Touch n Go. Sesiapa yang menggunakan kad Touch N Go boleh mendaftar di laman web Touch N Go untuk memeriksa dan mencetak kembali transaksi pembayaran tol menggunakan nombor siri yang ada dibelakang kad. Bagi yang menggunakan mykad serial number boleh.

Tidak tahu di mana lokasi pembelian kad Touch n Go. Di Mana Anda Boleh Beli Kad Touch n Go. Bagaimana pula kalau korang yang menggunakan MyKad sebagai pengganti kepada kad Touch N Go.

Cara guna kad touch n go di tol melalui kad pengenalan grup income topup ecommerce. Lepas tu terus boleh guna tak payah nak telefon atau emel sesiapa buat pengaktifan. Pelan pembayaran ansuran dengan 0 faedah di semua kedai yang mengambil bahagian.

Cara topup kad touch n go guna telefon dengan mudah serta menjimatkan masa anda di dalam kereta. Masuk ke portal touch n go ini terlebih dahulu. Kelebihannya adalah sebanyak tiga kad TnG fizikal boleh diletakkan di bawah satu akaun eWallet.

Kad touch n go zing. Kad ini juga dijual di sesetengah kaunter stesen. Untuk mengakses eWallet ni anda perlu reload eWallet ni dengan nilai minimum RM10.

EWallet ini menawarkan fungsi PayDirect di mana anda boleh membayar tambang tol terus dari eWallet anda. Dengan kad jam beserta fungsi touch n go pengguna boleh melawat lebih daripada 2000 kedai peniaga touch n go1 di malaysia. Cara Guna Touch N Go.

Harga kad touch n go petronas. Di mana pengguna perlu sedar sekiranya mereka menggunakan kad Touch N Go yang sama untuk Park and Ride dan menyentuhnya di pintu akses ke bahagian tren dan kemudian keluar menggunakan pintu. Anda hanya perlu pi masukkan nilai duit ke dalam MyKad anda di mana-mana saja pusat tambah nilai Touch n Go.

Ataupun download aplikasi terus dari Google Playstore ataupun Apple Appstore. 603 2714 8888 700am to 1000pm daily including public. PayDirect juga boleh digunakan bersama SmartTAG dengan memasukkan kad Touch n Go yang telah dihubungkan dengan eWallet ke dalam SmartTAG.

Cara Topup Touch N Go ni anda boleh topup guna debitcredit kad ataupun guna online banking. Pertama sekali layari laman sesawang website Mana tahukan rupanya dalam kad touch n go kita tu ada. Jika kita memautkan kad touch n go ini ke dalam ewallet tng ianya akan memaparkan maklumat semasa.

Verifikasi akaun anda dengan memuat naik kad pengenalan depan dan belakang secara imbasan serta gambar selfie anda sebagai pengesahan. Kini di dbkl mpsj perbadanan putrajaya. 289489 likes 507 talking about this.

Lepas kad lama tu hilang Hikari dah malas dah nak buat kad baru. By Muhammad HarizMay 19 20203 mins to read. Untuk lebih mudah pengguna juga boleh mengaktifkan fungsi auto-reload di dalam eWallet di mana ia akan membuat tambah nilai secara automatik apabila baki mencecah nilai minima.

Klik laman web Touch N Go.


E Wallet Faq Langkah Menukar Nombor Telefon Anda Youtube


0 komentar: